Monday 31 December 2012

Empayar Gangnam...

Oppa Gangnam Style
korang mesti taw pasal Gangnam Style kan..klu x taw tu tipu lar tu..aku rase pelik gak camner lar lagu nie boleh famous smpi all over the world...perghh dasyat tu...siti pun belum tentu org utan banat taw lagu dia..haha..even aku yg giler k-pop sanggup tune on channel KBS world nak tngk music bank pun pelik...(dulu jer minat K-Pop  skrg dh back to reality)...aku ade gak wat survey nape diorang minat giler gangnam nie..nie jawapan diorang (style kut,best n mcm2 agi lah)......ape yg dpt aku lihat tarian yg diorang buat tu x ubah mcm tarian jenaka yg dipopularkan oleh gadis2 terkinja kinja yg comel kat blkg tu...aku rase klu x der penambah perisa kat blkg tu x der sape pun yg minat..wakaka.so aku rase pelawak2 malysia lepas nie boleh lar wat album ngan tarian giler2..dulu aku rase rami dh pelawak2 malysia wat tarian giler2 nie tapi org wat x taw jer malah ade yg menganggap diorang wat lawak bodoh jer..kesian x..haha..itulah nasib pelawak malaysia dulu...btw aku x leh nak halang korang daripada minat lagu tu coz aku pun ade gak yg aku suka follow...haha...k lar teruskan lah ngan ape yg korang minat...akhir kata artis malaysia didahulukan,artis luar diutamakan...aku still kompius ngan tag line tu yg mana satu lagi penting ntah lar....




Jangan Lupe Tinjau2 Iklan2 promosi tu..huhu


No comments:

Post a Comment